Velký jarní výprodej se slevami až do 50% 🌼 Pouze do 24.03.2024!

Reklamace a vrácení zboží

V první řadě bychom chtěli zdůraznit, že se snažíme všechny případy řešit promptně a v co nejkratším čase. Pracujeme vždy naplno a ke spokojenosti našich zákazníků.

 

Reklamace

Abychom celý proces reklamace urychlili, tak bychom vás poprosili o zaslání detailních informací + fotografií vady na e-mailovou adresu info@gario.cz a my se v co nejkratší době ozveme ohledně dalšího postupu.

Informace o podmínkách reklamace naleznete v našich obchodních podmínkách >>> ZDE.


Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Spotřebitel má podle zákona právo odstoupit od smlouvy na dálku do 14 dnů bez udání důvodu (netýká se to zboží vyrobeného na míru, např. rolety nebo síťky proti hmyzu).

Informace o podmínkách vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách >>> ZDE.

Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete >>> ZDE.

 

Zboží je třeba zaslat na naši korespondenční adresu:

Balkys Trade, s.r.o.

Oravská Jasenica 288

029 64 Oravská Jasenica

Slovenská Republika

Tel.: +421 908 238 059

E-mail: info@gario.cz

 

POZOR! Náklady na přepravu nese kupující!

Podnikatel podle zákona č. 89/2012 Sb., § 1832 odst. 3 není povinen nést náklady na přepravu vráceného zboží.

UPOZORNĚNÍ: Prosíme o odeslání celého obsahu objednávky, a tedy i dárek, děkovný list a originál, popřípadě kopii faktury! Zboží musí být důkladně zabaleno tak, aby se při přepravě nepoškodilo!